motocykle_logo.jpg (6797 bytes)

MOTOCYKLE.DOMECZEK

Pierwsza Prawdziwa Strona Dla Motocyklistów

motocykle_logo.jpg (6797 bytes)

POWRÓT >>>


stat4u

TOP 100 - najlepszych stron motocyklowych

 

POGODA
Chcesz pojezdzic w weekend sprawdz aktualne pogode
UWAGA !!!!!
Chcesz znalezc opis konkretnego motocykla pisz niezwłocznie a opis pojawi sie w ciągu kilku dni !!!!!

LISTA MAILINGOWA

Jeżeli chcesz być powiadamiany o nowościach na stronie wpisz swój adres e-mail, zaznacz opcję 'Dodaj' i wciśnij przycisk "OK".

E-mail:

Dodaj adres
Usuń adres

 

SUZUKI DR 650 SE

Suzuki DR650 to motocykl który spełnia wszystkie wymagania dla motocykli enduro czyli odpowiednio niska waga, wysokie skoki zawieszenia, jednocylindrowy silnik, i trochę niezbędnego oświetlenia., znajdziemy tu także mały szybkościomierz i zestaw standardowych kontrolekSilnik DR po uruchomieniu pracuje z typowym dla jednocylidrówka warkotem, skutecznie tłumionym przez wykonany z nierdzewnej stali tłumikiem .Podciśnieniowy gaźnik o średnicy 40mm podłączony jest do układu sterującego silnikiem. Silnik tradycyjnie chłodzony jestpodwójnie olejem i powietrzem. Powierzchnia cylindrów w modelach od 96 roku pokryta był warstwą węglików mających zadanie zmniejszania tarcia co skutecznie wpływa na trwałość jednostki napędowej.W czterozaworowej głowicy z jednym wałkiem rozrządu umieszczone są dwie świece zapłonowe. Smarowanie silnika odbywa się w sposób tradycyjny z miską olejową. Silnik produkuje 46 KM. Podwozie to standardowa pojedyncza rama stalowa szczelnie otaczająca silnik. Przednie zawieszenie to tradycyjny widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 43mm i skoku 260mm. Tylny wahacz spawany z aluminiowych profili współpracuje z w pełni regulowanym centralnym amortyzatorem wyposażonym w oddzielny zbiorniczek gazu. Hamulce DR 650 nie dają powodu do narzekań jedna pływająca tarcza z przodu i pojedyncza tarcza z tyłu dają podstawy by czuć się bezpiecznie. Suzuki DR650 SE to przede wszystkim motocykl dla ludzi lubiących bardziej ujeżdżać leśne ścieżki lub bezdroża w przeciwieństwie do ciężkich turystycznych enduro dla których twarde drogi są bardziej pożądane niż dzika wrzosowa polanka :).

DANE TECHNICZNE

  • SILNIK: Jednocylindrowy, czterosuwowy, chodzony olejem i powietrzem .Rozrząd typu OHC, cztery zawory na cylinder, gaźnik Mikuni o średnicy przelotu 40mm, rozrusznik elektryczny, Alternator o mocy 175W Średnica cylindra/skok tłoka 100/82 mm, pojemność skokowa 644 cm^3, stopień; sprężania 9,5:1. Moc maksymalna 46KM przy 6 400 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 55 Nm przy 4600 obr/min.
  • PRZENIESIENIE NAPEDU: Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, pięciostopniowa skrzynia biegów, łańcuch rolkowy typu o-ring.
  • PODWOZIE: Ram stalowa pojedyncza zamknięta , widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 43mm o skoku 260mm , wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco-tłumiącym o skoku 260 mm Hamulce: przód-pojedyncza pływająca tarcze o średnicy 290 mm, tył- tarcza o średnicy 240mm. Ogumienie: przód - 90/90 ZR 21, tył - 120/90 ZR 17
  • WYMIARY I MASY: Długość całkowita 2255 mm, rozstaw osi 1490mm, wysokość siodła 885mm, pojemność zbiornika paliwa 13 dm^3, masa własna(gotowy do drogi) 165kg. Dopuszczalna masa całkowita 355 kg.
  • OSIĄGI: Prędkość maksymalna 156 km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,6 sekundy, średnie zużycie paliwa 3,7-7,7 litra na 100 km.

DANE EKSPLOATACYJNE

  • Przegląd techniczny co 6 000 km
  • Wymiana oleju silnikowego co 6 000 km.
  • Wymiana filtru olejowego co 6 000 km.
  • Olej silnikowy 10 W 40 (2,4 litry).
  • Świece zapłonowe DPR CR 10 E
  • Przerwa na świecy 0,7-0,8 mm
  • Olej teleskopowy SAE 10 565 ml w każdej goleni.
  • Akumulator 12 V 14 Ah.
  • Luz zaworowy przy zimnym silniku: ssące 0,13mm, wydechowe 0,22mm ˇ Ciśnienie w ogumieniu przód 1,8 bar tył 1,8 bar