motocykle_logo.jpg (6797 bytes)

MOTOCYKLE.DOMECZEK

Pierwsza Prawdziwa Strona Dla Motocyklistów

motocykle_logo.jpg (6797 bytes)

POWRÓT >>>


stat4u

TOP 100 - najlepszych stron motocyklowych

 

POGODA
Chcesz pojezdzic w weekend sprawdz aktualne pogode
UWAGA !!!!!
Chcesz znalezc opis konkretnego motocykla pisz niezwłocznie a opis pojawi sie w ciągu kilku dni !!!!!

LISTA MAILINGOWA

Jeżeli chcesz być powiadamiany o nowościach na stronie wpisz swój adres e-mail, zaznacz opcję 'Dodaj' i wciśnij przycisk "OK".

E-mail:

Dodaj adres
Usuń adres

 

HONDA CB 650

moja wersja to CB 650c NightHawk RC08 '82r. mój pierwszy motocykl i osobiście uważam, że tem motocykl jest nieśmiertelny. ja byłem 6. właścicielem w Polsce i szóstym w Oławie i wszystkich
poprzednich właścicieli dobrze znam. ja nią zrobiłem 15 tys. km. i zmieniłem tylko zestaw łańcuchowy i klocki hamulcowe. poprzedni właściciel zmienił łańcuch rozrządu, a wszyscy pozostali nic w nim nie zmieniali.



jak sie nią jeździ?
- CB 650 ma niezły moment obrotowy - od 1500obr/min. uślizguje koło, chociaż użyteczny zakres obrotów kończy się na 6,5tys.
koleś, który się nią kiedyś przejecał, a jeździł GSX 600f '98r. powiedział: "... o k...., ale to zapi......." i faktycznie w żadnym innym motocyklu nie
spotkałem takiej charakterystyki silnika. poprostu on momentalnie wyrywa do przodu. jeździłem nawet GSX 1100f i nawet przy takiej pojemności rozpędza
się jak lokomotywa - doły takie sobie, ale góra faktycznie bardzo mocna, nawet na żwirze jadąc KAWASAKI GPZ 900R dodajesz ostro gazu na
pierwszym biegu to sprzęt się rozpędza, nabiera obrotów a dobiero przy 3,5tys.obr. uślizgnie koło. W CB 650 boisz się tak z dołu dodać gazu , bo zawsze
bedzie wierzgać kołem.

prędkość max. - 175km/h
zakręty - ograniczone nisko zawieszonymi wydechami
chamulce całkiem niezłe, tylko klamka chodzi trochę kapciowato i dogina się aż do manetki, więc trzeba naciskać hamulec czterema palcami, żeby soie
nie przygniatać innych palców.




ogólnie to bardzo wdzięczny i trwały motocykl. mój miał przejechane 76.000km. a silnik chodził jak w moim SevenFifty - dosłownie aż gwiżdże. z tym
przebiegiem i z tym rocznikiem zadowalał się 250ml oleju na tysiąc kilometrów. a paliwa palił 6,5 litra/100km. czy to w mieście, czy w trasie przy
prędkości 120km/h, chyba że się trochę poszalało, to wtedy brał zauważalnie więcej oleju (ciężko stwierdzić, bo ogólnie na tysiąc wychodziło 250 - 300
ml.) no i oczywiście palił dużo więcej - nawet ok 9l/100km.

DANE TECHNICZNE

  • SILNIK:Czterocylindrowy, rzędowy; czterosuwowy, chodzony powietrzem . Rozrząd typu DOHC, 2zawory na cylinder,cztery gazniki Keihin o średnicy przelotu 34mm, rozrusznik elektryczny, Średnica cylindra/skok tloka 70/48,6 mm, pojemnść skokowa 647cm^3, stopień sprężania 11:1. Moc maksymalna (78KM) przy 9 500 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 70Nm przy 8500 obr/min.
  • PRZENIESIENIE NAPEDU: Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, pięciobiegowa skrzynia biegów, łańcuch rolkowy typu o-ring.
  • PODWOZIE: Rama stalowa boczna, widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, wahacz wleczony podparty dwoma elementami resorująco-tłumiącym .
  • WYMIARY I MASY: nieznane :)

 

Opis przysłał Mariusz Grdeń któremu chciałbym serdecznie podziękować :))) wszystkich zainteresowanych szczegółami co do Hondy cb650 odsyłam do Mariusza